mandag den 8. marts 2010

Holdbarhed


I går sov jeg længe. Og jeg tog en lang "morfar" om eftermiddagen. Så kl. 23:30 sad jeg klar til en lang nat i filmens navn. Oscaruddelingen er blevet en tradition, og jeg gør alt for at holde ud. Men...

Kl. 02:30 - præcis da det egentlige show gik i gang - måtte jeg bukke under og flytte fra sofaen ind i min seng. Og en halv time senere sov jeg. Jeg havde dog været forudseende og sat vækkeuret til 05:40, da jeg ved af erfaring, at det er de sidste 15 minutter de store ting sker.

Nu er spørgsmålet bare: Er det mig, der ikke længere er så holdbar, som dengang for 10-15 år siden, da jeg startede med at se Oscar? Eller er det ganske enkelt blevet et så kedeligt show, at det ikke kan holde selv den mest trofaste seer vågen?

Jeg satser på det sidste...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar