fredag den 12. februar 2010

Den lyse side

”Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget”.

Jeg har hørt det tit, men nu har jeg tænkt mig at undersøge det nærmere – og måske bevise, at det er sandt. Jeg vil finde det positive i selv de mest frustrerende, negative og elendige ting i min hverdag. Som f.eks. i dag, da jeg for guderne må vide hvilken gang skulle have fat i Daells Bolighus, fordi de har leveret en forkert vare for 4 uger siden, og ikke har udvist synderlig interesse i at rette fejlen. Efter at have talt med meget store bogstaver til en person, der ikke var det mindste interesseret i at hverken forstå eller løse mit problem, slog det mig: Al den ophidselse man oplever i den del af verden, der er beboet af dumme, inkompetente og/eller irriterende personer, er faktisk den bedste form for kardiovaskulær træning, man kan tænke sig. Pulsen er oppe, adrenalinen pisker igennem én, og når man først falder ned igen, er man træt på den gode måde.

Så alle i tosser derude – Keep it coming, så jeg kan holde mig i form!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar